Photobucket

Thursday 2 October 2014

Salam Jumaat yang penuh baraqah..  - 8 zulhijjah -

Kutitipkan pesanan tanda ingatan.. Ingatan buat kau dan aku.. Sahabat dalam Al Quran Surah An-Nur Dan An -Nisa' ALLAH telah menceritakan dan merakam pelbagai indicator agar kau dan aku memahami. Bagi kaum muslimah kalian permata berharga. Mana mungkin kau dan aku  biarkan diri ini hanyut dengan dunia. Jangan dekati zina. Jangan sesekali dekati zina.. Jauhi segala perintah yang ALLAH larang. Tutuplah aurat kalian agar kamu dan aku ALLAH sayangi. Bantulah kaum muslimin sahabat. 

Bantulah mereka untuk menundukkan nafsu mereka. Bukankah dalam peristiwa israq dan mikraj ALLAH telah memperlihatkan azab buat kaum wanita didepan Rasullullah yang kita cintai.. ALLAH sedarlah sahabat2 sekalian termasuk diriku ini bahawa kehidupan ini hanya sementara. Sampai masa kita akan kembali menghadap yg esa. Kau dan aku akan dimamah Bumi. Dihimpit tanah taNpa sebarang ehsan. Maka bersediakan kita sahabat. Moga ALLAH ampuni kau dan aku.

No comments:

Post a Comment